melekcy bulunduğunuz yerdeki devlet hastanesinden memnunsanız ordan devam ama benim bulunduğum ilde devlet maalesef ki çok problemli, özelden devam ediyorum o yüzden.
Mecburen birkaç kere gitmem gerekti yarısında ağlayarak ayrıldım hastaneden. Özelde takipli olduğum hastanede daha kapıdan girdiğimiz andan itibaren bütün personel güler yüzlü ve kibar davranıyor. Doktorumdan çok memnunum, hastane temiz, düzenli.
Burda bazı devlet hastanelerini öyle bir anlatmışlar ki gerçekten öyle yerler varsa çok güzel.
Az çok internetteki yorumlardan falan neyin ne olduğu da anlaşılıyor, burdaki hastanenin yorumlarında özellikle kadın doğumcu hakkında şikayetlerle dolu mesela, ben de iki kere gittim ve yanlış müdahale ile durumumu kötüleştirip senin ameliyat olman lazım ama burda yapamayız diyip çıktı işin içinden. O günden sonra zaten özele gidiyorum.
Aynı devlet hastanesinin kbb uzmanından çok memnunum mesela.