melekcy kızımı özelde doğurdum bu gebeliğimde de özele gidiyorum bunlardan ilki hep aynı doktora muayine olmak ve beni takipte olabilecek birinin olmasını istemem çünkü doğuma kadar aynı kişi ile devam edersem benim hakkımda daha çok bilgiye sahip olacak diye düşünüyorum
Doğumdan sonra da rahat edebileceğimi
He devlet hastanesinde ablam 2. Çocuğunu doğurdu çok memnundu ama hastane sadece çocuk ve kadın hastalıkları hastanesiydi