melekcy şu ana kadar özele takipliyim. 11 haftalık bir gebe olarak 4 defa kontrole gittim.
Bugün de hadi dedim yakındaki devlet hastanesine gidip onların da fikrini alıyım, şansıma randevu buldum. Kapıda ise kocaman ultrason yok yazıyordu. Öyle rutin gebelik sohbeti yapıp döndüm 🫠
Tabii her devlette böyle değildir ama kısıtlama var demekki