Sedooo Kız çocukları erken gelir diyorlar doğruluk payı var mı? Biliyor musunuz? Mesela kaçıncı haftada
ikra17 nilsumm evet canım bebek makat gelişi duruyor hala dönmedi ve gebelik şekerinden dolayı insülin kullanıyorum doktorum sezeryanı uygun gördü 🥹 hangisi daha iyiyse bizim için o olsun yeter ki sağlıkla dönelim evimde inşallah 🙏🏻
mehmetsaki ValideSultan şafak 71 ama sezeryan diye daha erken olacaktır dtam günü belli değil daha 🤲🤲🤲