Nsrin 🥰🥰
Evet özelde takipliyim ben artık yarın 40+4 ebe çatı muayenesi yapıp suni mi sezeryen mi karar vericek.
Doktorum bebek aşağı inmezse ve açılman olmazsa suni versemde boşuna zorlayıp sezeryene dönme durumumuz olabilir demişti. Direk suni sancı almadan muayene iste. İnşallah sağlıcakla bir avazda kucagımıza alalım🙏🧿🍀