ikra17 Bendede gebelik şekeri var ama insülin kullanmıyorum diyet yapıyorum bazen yükseliyor bazen alçalıyor🥹 hayır’lısıyla azz kaldı haftayada olabilir doğum dedi doktor cumartesi doktora gidecektim iptal ettim cumaya aldım yarın gideceğim artık doktor tam karar vericek haftaya mı yoksa 8 ekimemi bakalım sen hastane çantasını hazırladın mı canımsu