Miniboy ValideSultan 40+2 olduk gelse diye bekliyoruz ama 2 gün daha gelmezse 40+5 de zorlucaz kavuşcaz inş🙏☺️
besteaydmr 99 gün kaldı ama böyle ikili sayılara düştükçe daha çok heyecanlanıyorum bir an önce sağlıkla gelsin bebişler 🤗🤗
sakinim_tmm Belki yarın belki yarından yakın. Sancım falan çıkıyor nst de ama henüz yeterli açıklık yok. Ssvd olarak ilerliyoruz bakalım doktor heran gelebilir dedi