Eğer imkanlar el veriyorsa güzel bir özel hastane derim tabi doktor çok önemli ama laboratuvar daha da önemli şuan tüp bebek ile 15+2 yim süreç zaten aşırı stresli ve zor bir de devlet te olunca daha da zor hele istanbul daki devlet ler de muhatap olunacak doktor hemşire falan yok sizi takip eden inşallah Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah