Sevval_66 ben doktor seçimim sebebiyle ilk devletin özel bölümünde başladım sürece. Çok fazla oyalıyorlar. Yani mesela onlardan kaynaklı hatalar oluyor. Size söylemeyi unuttukları evraklar vs. Süreç, anında bir ay öteleniyor falan. Fiziki şartları ayrı zaten. Ben devletten rapor alıp, doktorumla özel bir merkeze geçerek devam ettim. Yeniden başa dön deseler devlete gitmem öyle söyleyim. Ama korkunç değil, insanların tavırları vs olsun herkes yine de çok iyiydi. Sadece stabil devlet dairelerinde yaşanan durumlar olabiliyor.