Bende devlette yaptırdım. 2 aşılama yapılıyor sonrasında tüp bebek deniyorlar. Ben 2 aşılama oldum olumsuz sonuçlanınca tüp bebek 1. denemede olumlu sonuçlandı. Tek embriyo transferi oldu ve şuan laboratuvar da donmuş embriyomda var, bir yılın sonunda istersek dondurulma süresini 1 yıl daha uzatabiliyormuşuz.