Kleopatra 6 aydır hamileyim 5 aydır tek basımayım depresyona girdim annemi kaybettim😿 kimsem yok nasılsın diyen yok halimi hattrımı soran yok 😕😕 hersey öyle boş geliyor ki ne hamileliğimde zaman geciyor ne de hayat benm için devam ediyor 😑 üzülme biz senin yanındayız diyen sahte insanları düşündükçe daha da zor geliyor hersey