Kleopatra yook canimm neresi güzel evliyalar diyari evet ama ilçe demisler ama nasıl ilçe anlamış değilim bildiğimiz köy ben orda yaşıyordum ama çok şükür hamile kalınca merkeze taşındik. En azindan burada hiç yoktan markete iniyrm sıkıldığımda bi çıkıp hava aliyorum tilloda böyle bir imkan yoktu bile. Benim eşim yanima geliyor çok şükür ama oda ayda bir 20 günlük göreve gidiyor. Bekliyoruz Rabbim tirnaklarina taş değdirmesin de gerisi önemli değil rabbim hepsini korusun