Duygucesur korktuğunuzu belirtin anestezi size bi kağıt hazırlıyor anksiyete diye belirtiyor ona göre size yaparlar heralde ben belirttim öyle not aldılar doktorumu da söyledim bebek çıktıktan sonra daha yoğun veririz dedi doğumum cuma günü olacak nasıl olur bilmiyorum ama ilk doğumum da da korkuyorum dediğim de sakinleştirici vermişlerdi ben uyumuştum ameliyatta 🤷♀️ Bebek çıkınca uyandırıp göstermişlerdi ben iki saniye sonra yine uyumaya
Devam etmiştim