Duygucesur bende öyleydim de biraz kendini telkin etmek senin elinde doktor müzik açmisti kulagimi ona vermiştim ben düşünmemeye çalışmistim birde bende gebelik tansiyonu vardı ona rağmen üstesinden geldim sende gelirsin ikinci sezeryanim olacak ilki daha kolaydı bilmeden gitmek şimdi biliyorum herşeyi bende biraz bazen korkuyorum 🤣 ama surecide bildigim için kendimi rahatlatmaya çalışıyorum 33 haftaligim şuan