sepselin Akseec daha 4 gün varmış belki de henüz yükselme aşamasındadır sıkma canını birkaç gün daha bekleyelim💕💕💕💕
Nuracr43 Akseec benimde 30 Eylül - 1 Ekim gibi belirtilerim varla yok arası bisey umidim de yok aslında ama çok istiyorum 1 kızım var 5 aydır deniyoruz olmuyo
Akseec Nuracr43 Allah bağışlasın canım benim ilk olacak olursa tabi🙂↕️senin de olur ilki olmuş ikinci neden olmasın
sepselin Kızlarrr ne yaptınız ne zaman test yapacaksınız zor dayanıyorum çarşambayı bekleyemeyi düşünüyordum ama pazartesi salı mı yapsam ki negatif çıkarsa üzülürüm diye korkuyorum :(
060525 sepselin ya benim bugun dü bat bugun olmadım allahım lütfen gelmesin reglii hepimize nasip olsun bebek aminnn
babyadaa Benim bat 2 eylül. Kasık ağrısı hafif kabızlık tatlı isteği üşüme sağ memede hassasiyet var. Test sipariş verdim yarın denicem bakalım 😊
060525 060525 aşerme olmaz bu zamanda ama hahahah canım sürekli turşu istiyor daha ortada bir şey bile yokkenn🥹🥹🥹kendş kendime bu hafta dedim ki acaba hamilemiyim