Deletedmom_787 Bsr41 3 gün var reglime 1 hafta kala yaptığımda hiçbir şey çıkmadı 5 gün kala yaptım gözle görülmeyecek kadar silik gölge gibi bir şey çıktı hatta eşim dalga geçti hiçbir şey gözükmüyor sen görmek istediğin için görüyorsun demişti 3 gün kala bugün sbah yaptım çizgi belirgindi
Deletedmom_787 Atyonlugra kan verdim sonuç bekliyorum az önce test yaptım çizgi silikleşmeye başladı kimyasal sanırım 😭😭😭😭
Deletedmom_787 060525 tahlilin üzerinden 1 gün geçti beta hariç diğerleri çıkmış beta yok 🥺 arıyorum açan yok 🥺 çıktıysa da ben göremiyor olabilir miyim ? Doktorun sistemine düşmüş müdür bilginiz var mı ?
byelm Bat 1 Ekim dün yaptım hiç bir şey yoktu sanki adet olacakmışım gibi bir his var ama bu ay da sürekli bel ağrısı yaşadım acaba yok mudur
songul8_ Bat 3 4 Ekim, test yaptım negatif ama 1 haftadır kasıklarımda ağrı batma baskı hissi var ,çok sık idrara çıkıyorum, kabızlık var, uykum geliyor sürekli, miğdem bulanıyor sadece adetimi bekliyorum
byelm Deletedmom_787 eğer sağlık ocağında verdiyseniz beta geç çıkıyor ben 3 gün beklemiştim zaten sonuç çıkmadan da sonucumu adet olarak öğrenmiştim
060525 Deletedmom_787 bazen dr da cıkıyor e nabıza hemen girmiyorlar bence yinede yanlıs olmasın bi gidebilme şanaın varsa git istersen hastanede cubku gun içinde cıkar
Deletedmom_787 byelm ay çok saçma bir sistem 🥺 öğleden sonra gitsem mi bilemedim bazen sisteme geç yükleniyor diyorlar
Deletedmom_787 060525 öğle tatili bitsin gideceğim inşallah çıkmıştır çok stres oldum sevinemiyorum bile hamileyşm diye