Deletedmom_787 btlyy regl günü tekrarla bence testi koyulaşma olursa kan ver kanda da çıkar bence canım benimde 6 gün var dün yaptım negatig çıktı 🥺🥺
Akseec Deletedmom_787 bende senin gibiydim negatif çıktıkca moralim bozuluyordu bak gün geçtikce çıktı seninde öyle olcak inşallah kuzum💓🤲🏻 evet ilk olacak inşallah canım senin?
Deletedmom_787 Akseec benimde ilk olacak inşallah canım 🥺 gerçekten 7 gün kala yaptığında bembeyaz mıydı hiç mi siliı çizgi yoktu birde test hangi markaydı benimki prodoctordu
Akseec Evet kuzum internetten prodoctor almıştım bende bembeyazdı hiççç moralini bozma burda en erken 6 gün varken öğreniyo zaten çoğu kadın 7 gün çok erken🥹 canını sıkma yani bikaç gün bekle sadece🥰
Deletedmom_787 Akseec tamam canım çok teşekkür ederim 🌸🥺💕🙏🏻 umut oldun 💕🌸 29 Eylül pazartesi yapacağım hakkımızda hayırlısı buraya atarım test sonucunu 🥺🙏🏻💕💕
Akseec Deletedmom_787 rica ederim canım benim 💓💓💓💓 inşallah pozitifi göreceksin dualarımdasın hayatım at buraya beraber bakalım beraber sevinelim inşallah🤲🏻😍🤭🥰🌸
ikizannesiiiiiiii Akseec benimde 30 dün akşam erken gebelik yaptım silik çıktı sabah kaset test yaptım silik çıktı ama kan vermeye gitmedim henüz siz yaptınız mı