Akseec aşkım benimde bugünü saymazsak 6 gün var 🥺 17 pik 18 de test silikleşti 19 da nerdeyse gözle görülmeyecek kadar silikti ben onun için 18 i baz alıyorum çatlama olmuştur diye 19 undan saydığımda bat 2 ekim oluyor haftaya perşembe yani🥺 senin yaptığın testte bembeyaz mıydı bende silik çizgi dahi çıkmadı akşam 5-6 gibi yaptım sabah awox mu yapsam çıkar mı ki