Benim de bat 2 veya 3 ekim. 19 eylül pik günüydü sadece pik gününü değerlendirebildik eşim ilaç kullandığı için sorun yaşıyor :( genelde 2-3 gün önermişler ama bizim 1 gün oldu acaba şansım düşük mü diye düşünüyorum ama bir yandan da çok olacakmış gibi hissediyorum. Prodoctor sipariş ettim haftaya çarşamba perşembe olsa da test yapsam diye bekliyorum 🥹