zulaluz bizde 15 gün sonra spinal sezeryan olucaz.. bence hersey moral ve psikoloji.. çok yakın bi tarihte arkadaşım oldu spinal ve o kadar su gibi geçti ki herşeyi onu görünce resmen moral doldum.. hemen uyuşukluğu geçince ayaga kalktı yürüdü.. sütü hemen geldi bebegini kucağında emzirdi.. 10 gün sonra evine gittiğimde dikişlerini sordum ameliyat yerini bile unuttugunu söyledi.. baya ayakta her işini yapıyordu.. olumsuz seylerde duyuyoruz elbette ama bu normal doğum içinde geçerli.. o yüzden pozitif düşünmek lazım.. bebeğinize kavuşacağınıza odaklanın gerisi eminim çok güzel olucak umarım sağlıkla kavuşursunuz🙏🏻