Gulsensandik Handebl aynen canım fiyatida çok uygun hatta bebeğin pişik oluncada kullanabiliyosun çok etkili bir krem
Gulsensandik Handebl aynen al canım❤️😘 şimdiden hayırlı doğumların olsun rabbim ikinizede sağ salim kurtulmayı nasip etsin
Merver zulaluz sezeryan doğum yaptım o kadar rahattıki doğuma girdim 5 dk da uyusturuldm 5 dk da bebeği çıkarttıkar 30 dk filan dikiş sürüyor sonra odama gectim uyusukluk hemen 2 saate gecti yürüdüm
Merver zulaluz sezeryan sonrası ağrımda olmadı agrı kesici yaptılqr rahattım 1 gün yatıp cıktım doktor dikişin üstünü açtı ayakta duş alabilirsin dedi sonra sıkıntı olmadı aadece öksüremiyosn derinden o kadar 😀
Bejnasoysal Kum torbasını sezeryandan sonra karnın üstüne koyan var mı tek zorluğu o bence ağırlık yeni ameliyat üstüne çok zor du ben de ilk gebeliğim ameliyat çok istiyodum ama bir Doğuma şahit olduktan sonra çok korkmaya başladım 😓 çok zorlu bi Doğum geçirdi arkadaşım kişiden kişiye değişiyor demekki bide SeZeryan olan arkadaşlarım Bebeği çıkardıkları zaman sarsılmayı hissettiniz mi o çok sorun olabilecek gibi duruyor bi tek o ilk kalkış ve kum torbasından korktum 😟
Gulsensandik Bejnasoysal ilk kalkış biraz zor oluyo çünkü sende korkuyosun acicak diye ama hemşireler çok yardımcı oluyo yavaş yavaş yuruyosun sonra acıliyosun zaten kum torbası gibi bisilerde olmadı bastirmada olmadı bnim
Aslksp Bebeğim ters ve bu ay sezeryan günümüzü aldık spinal istiyorum ama bel fıtığı ameliyatı geçirdim heryerde ameliyat geçirenlere yapılmamalıdır yazıyor moralim çok bozuldu çok tedirginim hangisi olacak veya olmalı kafam karmakarışık
Tugbaemrah Sezeryan tabiki zor oluyor sonuçta ameliyat oluyorsunuz yaranız olduğu için istediğiniz gibi hareket edemiyorsunuz.anne ve bebek için herşey yolundaysa normal Doğum sağlıklı olan doktorların da dediği gibi.ben ilk bebeğim de 42 ye kadar bekledim açılma yoktu sancı yoktu.suni sancı vereceklerdi.suni sancı verecekleri gece sancım başladı sabaha kadar açılmam olmuştu ama muayene ettiklerin de bebeğim kakasını yapmıştı ve bu ikimiz için de tehlike demekti.acilen sezeryana aldılar.o acı da geçiyor elbet atlatılıyor.şimdi ikinciye hamileyim mecbur sezeryan olcak.Allah herkese hayırlısıyla yavrusunu kucağına almayı nasip etsin.