zulaluz 1 saat faaln sürüyor canım bebeği hemen aliyolar zaten ben belden uyusturuldum ama tutmadı uyusmayinca narkoz verildi 1 buçuk saatte falan uyandım ben uyanınca biraz yanma hissediyorsun amaliyattan 7 saat sonra faaln ilk yürüyüş oluyo onda biraz canın yaniyo ama sabret biraz yürü yürüdükçe açılıyor insan ve gaz cikarman daha kolay oluyor bn sondayi ilk yürütmede cikarttirmadim lavaboya git gel zor olmasın yaram acır diye sabah cikarttirdim daha rahat oldu kayısı çayı mutlaka tavsiye ederim hem gaz çıkartmayı kolaylastiriyo hemde büyük tuvaletini yapmanı ve karnına havlu koymani tavsiye ederim sıcak tutuyo ve karnın sismiyo bağırsakların hareket ettiriyor ilk olarak da çorba içtim o da çok iyi geldi zaten ağrın olmasın diye ağrı kesici yapılıyor pek bı ağrım olmadı benim