mervee2312 14+4 🥰cinsiyet için doktorum kız dedi . Salgına yakalandım sanırım gribim biraz zorlanıyorum. Doktor da 1 ay sonra gel dedi günler nasıl geçecek bilmiyorum :((
Edacck melkor 15 küsur haftalardayız. Kuyruk sokumu ağrısı var . Ağrı geçince bir iş yaptığımda ( evi süpürdüğümde veya sildigimde) yine ağrımaya başlıyor. Cinsiyet henüz belli değil.
Edacck melkor bebeğe bişeyler aldınız mı? Hastane çantanıza neler koyacaksınız kendinize ne koycaksiniz. Bı de sezeryanla mi normal doğum mu belli mi
ikincibahar_08 Benimde 20 mart gözüküyor doğumum cinsiyeti erkek bir kızim var virde oğlum olacak inşallah 🥰 12. Haftada kusma bulanti koku hassasiyetim bitmişti 14. Haftada yine başladi ağzımın tadı yok asla yemek yiyemiyorum halsizlik sürekli uyku hali 2. Trimester rahatlıyacağım diyordum amaa 😔
istanbuldabiizmirli melkor 15+5 ikiz kızları beklemedeyim, boylu poslu olacaklar dedi, ultrasonda 17+1 görünüyorlardı Cumartesi günü, normalde Mart 11 diyor doguma ama erken olur mu diye süşünmeye başladım ben de
cemileelif26 melkor 13+1 deyiz cinsiyetimiz henüz belli değil. 2. hamileliğim baya zor geçiyor iştah sıfır halsizlik çok fazla hayırlısıyla sağlıkla kucağıma alacağım günler gelsin istiyorum.