edatsdmr Bende 14 haftalık oldum martın 15 sonra doğum bekleniyor hayırlısı ile. Geçen haftalarda benimde aşırı şekilde baş ağrım oldu benim troitlerim çok yüksek ben ona bağladım baş ağrımı Tugceaker ağrı
edatsdmr Vitamin olarak ne kullanıyorsun bana doktor 4. Ayında başlıycaz dedi folik asitide içme artık dedi ama baş dönmem felan çok oluyo değerlerimmi Düşüyo acaba