Tugceaker melkor 14 haftalığım bende halsizlikten çok canım hiç bişey yapmak istemiyor böyle sürekli yatmak istiyo kalkasım gelmiyo şuan varya sanki deli gibi uykum var esneyip duruyorum
Mom_1217 melkor 16+3hafta cinsiyet belli değil. Merak, heyecan, endişe ile doktor kontrolümüz için gün sayıyorum
gizemkzlkya melkor selam , 12+4 haftalık olduk , henüz cinsiyetimiz belli değil :) bende aynı şekilde sürekli yatasım geliyor ama 4 yaşında bir oğlum daha var sağolsun pek fırsatım da olmuyor 🥲
incei 14+2 deyim. Cinsiyet belli değil henüz. 2. Gebeliğim zor geçiyor bugün çok halsizim bir de hazımsızlık problemim var maalesef. Hemen geçsin gitsin istiyorum gebelik zorlanıyorum çünkü 😅
incei melkor geçecek de ne zaman geçecek bu halsizlik 🥲 _Birmelekannesii_ aramızda bir gün var 🥰 ilk gebelik mi?
edatsdmr Bende 14 haftalık oldum martın 15 sonra doğum bekleniyor hayırlısı ile. Geçen haftalarda benimde aşırı şekilde baş ağrım oldu benim troitlerim çok yüksek ben ona bağladım baş ağrımı Tugceaker ağrı
peroksizom Bende 12. Haftadayım mart sonu inşallah yorgunum bulantılar devam İştahım biraz açıldı ama yine de çok yiyemiyorum :(((( inşallah geçmesini umuyorum bi kaç haftaya
kubracyln melkor merhabalar 13+2 olduk😊 uyku hali biraz geçti ama taşınma sürecindeyim ondan mı bilmiyorum kendimi çok yorgun hissediyorum sürekli yatasım var 3.5 yaşında bi oğlum var onunla pek mümkün olmuyor🥺 ikili test için gittiğimde cinsiyet hakkında bi tahminde bulundu doktorum erkek gibi ama net bişey söyleyemem dedi bi ay sonraki kontrolü bekliyoruz heyecanla 😍
Civcivim33 melkor 16. Haftadayim cinsiyet henüz belli değil 2. Gebeliğim kendimi sürekli yorgun ve halsiz hissediyorum
anneoluyoring 15+2’deyiz, test yaptırmıştık erken öğrendik oğluşumuz geliyor💙 Halsizlik geçer gibi olmuştu 1. Trimester bitince, geçmemiş arkadaşlar. Hep uyusam da uykuya doymuyorum🙈Kabızlık + reflü zorluyor bu aralar.
ema2206 Merhaba bende 15+3 gecen kontrolde erkek gibi ama daha erken demisti doktorum bu hafta gittigimizde cinsiyet netlesecek insAllah. Migren ataklarim cok artti bu hafta ne yaptiysam fayda etmiyor. Migren olupta hamilelikte bi cozum bulabilen varsa talibiiim 🥹💜
zeyka melkor 14+2 3. gebeliğim cinsiyetimiz belli oldu oğlumuz olacak inşallah 🙏 bı kac gündür daha iyiyim bulantı ilacı icmeme rağmen çok fazla bulantım oluyordu şimdi bulantım azaldı. 2 küçük çocukla günler çok hızlı geçiyor. Doktorum cinsiyeti için kesin dedi ama yine de alışveriş için detayı ultrasonu beklemeyi düşünüyorum
betulmommy melkor 13+3 deyimm güzel gidiyor kasık ağrım başladı normal mi değilmi korkutuyor anlamadım