gulhanarslan Meral_63 usttekinde gördüm ama alttakinde göremedim evet baya silikmis seninde inşallah buda öyledir ya
Meral_63 gulhanarslan inşallah öyle dir şimdi bak hele çizgi falan varmı hayla testi hemen atmadiysan
Meral_63 gulhanarslan testlerde çabuk çıkmaz bazen idarin yerince değer yüksek değilse kan ver imkanın varsa
mlke2906 gulhanarslan ben bugün de bekliyim dedim ya yapmadım zaten elimde de test yoktu cesaret edemedim negatif görürüm diye sen hep gününde mi oluyordun gecikme yaşadığın oluyor mu öncelerden
3bebem gulhanarslan benimde böyle köpürdü kanlar negatifti ama hamileymişim sonra baya geçince ben kan negatif yok artık deyip adet söktürücü falan kullandım ama hamileymişim 😂
gulhanarslan mlke2906 genelde günümde ya da daha ekren oluyordum hatta ama ara sıra gecikiyodu belkioyle biseydir
3bebem gulhanarslan valla ya doktora sordum gebelik oluşumu varsa onuda destekleyen bi ilaçmış allahtan 😂