gulhanarslan mlke2906 genelde günümde ya da daha ekren oluyordum hatta ama ara sıra gecikiyodu belkioyle biseydir
3bebem gulhanarslan valla ya doktora sordum gebelik oluşumu varsa onuda destekleyen bi ilaçmış allahtan 😂
nnur20 kızlar çatlatma iğnesi oldum bendr bugun 12 gündeyim test yapsam cıkarmıbirde en güvenilir hangisi testlerin
mlke2906 gulhanarslan ben de olmadım arada bir kasığım ağrıyor ama anlık sanırım bende olmiycam bugün inşallah sevincimiz kursağımızda kalmaz
gulhanarslan mlke2906 ben sabah test yaptım negatifti bacım ama regl olana kadar Ümit var tabi inşallah sende bebiş vardır 💞
mlke2906 gulhanarslan inşallah canım ya çok heyecanlı bir süreç birde bu çubuk testler her eczanede yok mu gittiğim eczanelerde hep kaset test vardı
gulhanarslan mlke2906 erken gebelik testleri vardır illaki ama çubuk formda olanları bilmiyorum kuzum hiç eczaneden almadım ovulasyon testi aldığımda yanında gelenleri kullanmıştım ben bi ara ekstra almadım o testlerden
mlke2906 gulhanarslan eczanede bir tane var o da predictor en pahalısı hiç awox falan yok aczanelerde bebe time da kaset var sadece internetten vericem artık
gulhanarslan mlke2906 evet predictor çok iyi ama çok pahalı bende prodoctor internetten almıştım bugün sonuncusunu kullandım
gulhanarslan mlke2906 ikisinide yapmiycam suanlik hddhdh 2 3 gün beklemeyi düşünüyorum dongum kaymisti biraz bu ara belki o yüzden gecikme olmuştur sonrada olmazsam direkt kan veririm gibi düşündüm şimdilik bacım
mlke2906 gulhanarslan allahım şu 1 ayı zaten zor geçiriyoruz olcaz mı diye şimdide hamile miyiz diye düşünüyoruz kadınların her işi zor :D
benberyy Zhde 13 gun önceden miii🫨🤭 bende dun yapmistim kopurdu baya ama benim de 8-9 gün var cok dogru mu bilemiyorum 😅