Ehjfjsjs MadameTussauds ikinci canım ilkim erkek birinci sınıf bu kız baklm evde neler bekliyor bizi :))
MadameTussauds visnelicheescake Kac haftaliksin bacimm ne güzel yaa 🥹 Bende suan daha iyiyim cok sükür aman Masallah diyeyim ama baslarda fenaydim hala daha ara ara bulanir midem
adatuna MadameTussauds senin ilk doğum nasıldı canım bu ne olacak? Kusmalarım çok azaldı günde 1 kere felan ama bulantı tam gaz devam :( Sezeryan olacak benim 38+3 gibi alırız demişti doktor hafta sayıyorum valla
MadameTussauds Ehjfjsjs Benimde bir oglum var bu da kiz olacak insallah aynen bende merakla bekliyorum 😀
MadameTussauds visnelicheescake Daha basindasin kiz ama cok sanslisin bulantinin olmamasi büyük nimet bacim
MadameTussauds adatuna Sezaryen olmustu bu da öyle olacak bacim 🥹 Hadi ya hala kusuyor musun kiz veeyy 🥹 Benimde bulanti gün icinde mutlaka oluyor hala ya her istedigimi yiyip icemiyorum bende hala Bende günleri sayiyorum ya sag salim dogursakta eski hayatimiza kavussak insallah
visnelicheescake MadameTussauds Yani onun büyük nimeti olduğunu az çok tahmin edebiliyorum çünkü mesela benim kızımla gün içinde de bulantılarım oluyordu Ama sabah bulantısı beni bitiriyordu özellikle safra kusmaktan böyle boğazlarım cayır cayır yanıyordu