Meral_63 bizim ilk kızımdan beşik bebek arabası duruyor ama hiç kıyafet saklamamışım😍 süt sağma makinesi bile duruyormuş ateş ölçer vs zaten var bi kıyafet alcam onuda heralde 30 hafta sonrası artık bide araba koltuğu 😣 kızımınkini büyüdü diye vermiştik başka almıştık bi ara heralde alışveriş yapcam 🥰