Berlibusra MadameTussauds 67 Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah Âmin 🤲30+3 günlük
Ozzlem1 MadameTussauds evet az kaldı. Ama ağrılar hareket kısıtı derken biran önce gelsin istiyorum 🥰
bsrbrkysr184_ MadameTussauds “185” 🫠 çook bizim yolumuz ama hızlı geçiyor evde bir tane daha olunca daha hızlı 😄
Cmleszr MadameTussauds ilk bebeğim kızdı 24 haftalık doğdu 12 saat sonra ex oldu. 2 sene sonra tedaviler ameliyatlar vs derken oğluşum şu an bizimle beraber inşallah sağlıcakla vaktinde dünyaya gelir 😊🥰
diva01 Rabbim nasip ederse son 80 gün normal doğum istiyorum Aralık 10 gibi falan geliyor güzel kızım ipek Sare m
Annekuzusu123 MadameTussauds son 7 haftaya bugün Allah izin verirse sezeryana alacak inşallah da oğlum bekler ağrılarım falan çok arttı iyice 37+4
Annekuzusu123 MadameTussauds amin inşallah bacım valla bana zaman son günler hiç geçmiyor gibi hemde biraz korku biraz heyecan var
visnelicheescake MadameTussauds Yani onun büyük nimeti olduğunu az çok tahmin edebiliyorum çünkü mesela benim kızımla gün içinde de bulantılarım oluyordu Ama sabah bulantısı beni bitiriyordu özellikle safra kusmaktan böyle boğazlarım cayır cayır yanıyordu
MadameTussauds visnelicheescake Kiz baya kusturuyor diyorlar ya ama ben oglumda da böyleydim ya ogluma hamileyken ayniydim tek farki biraz gec baslamisti bunda 5. haftada basladi daha 22. haftada kusuyordum kiz suan 26. haftadayim hala ara ara bulantim olur yani düsün bu kiz beni mahvetti 😂🥹