MadameTussauds Uygulamaya göre son 99 sonunda ikili rakamlara düstük cok sükür 😀 Sezaryen olacagin icin muhtemelen 90 falandir diye tahmin ediyorum hadi bakalimm 🥹 Sizler ne durumdasiniz 🥰
aybalasmom MadameTussauds 99’a düşünce insanı bi heyecan sarıyor🥹 bizim son 46 günümüz kaldı, hem çok az hem çok fazla geliyor🫠💖
visnelicheescake MadameTussauds Beni de çek yanına gözünü sevdiğim 😂 hızlıca geçsin zaman gelsin bir an önce marttt 🥲 miyavlayacağım artık yahu 😂😂😂
MadameTussauds aybalasmom Ay hemde nasil ya bugünü cok bekledim kiz cok zordu gebeligim hala da zor 🥹🥹
Cmleszr Aynıyız 😍 bizde de 99 diyor ama sezeryan olacağı için 1 hafta 10 gün oynar 😇 sağlıkla gelsinler inşallah 💙
MadameTussauds visnelicheescake Sjsjsjsj mart kedisi misin kiz sen 😂😂 Bende bu günlere cok zor geldim bacimm
Herseydenbiktim MadameTussauds Assskiimmm, gözlerim yaşlıı🥹🥹 Sağlıcakla saglim kucagina alasın inşAllah 🎀💖
Meral_63 [silindi] benjm de 101 kaldı 🥹 korkuyorum ben doğum dan nasıl yaoacam nasıl edecem vala off iki erkek kardeşime hep baktım küçükekn yani ama anne olunca daha zormuş gibi geliyor bana
[silindi] Meral_63 Ama bu defa daha farklı hem anne olucaksin hemde kendi doğurduğuna bakacaksın Korkma ya tez vakitte doğurursn inşallah kolay da geçer 😍 A101 harca harca bitmez 😂😂😂 benim saçmalik seviyesi bdjfjfhfhfh
Ozgemlym Meral_63 🥰🥰 aynıyız belki bizim plesanta yukarı cıkmazsa sezeryana dönebilir 😣 ilk kızım normaldi bakalım bu nasıl olcak hazırlıklara başladınız mı?😍
[silindi] Meral_63 ayy hiç sorma koca tarafında biraz kocamı seviyorum 😂😂 bu yaşta yaslandim yaaaaaaaaa😩
Nazli_3009 MadameTussauds son 51❤️ çok az kaldı ilk başta zaman geçmek bilmiyordu şimdi ise çok hızlı geçiyor gibi 🥹