Glsn1 hayır sakın öyle düşünme şuan sindirim sistemleri daha gelişmediği için beslenmelerini durdurmak zorunda kalıyorlar ama bu süre zarfı içerisinde de serumla besleniyorlar zaten almaları gereken proteini kaloriyi alıyorlar aklın kalmasın ben de hiç büyümeyeceklerini düşünüyordum ama çok da güzel büyüyüp gelişiyorlar Rabbim sağlıkla büyüyüp gelişmelerini nasip etsin senin bu süreçte dik durman gerekiyor gerçekten dik durman gerekiyor ve süt sağıp bebeğine süt götür muhakkak stokla süt bebeğine şifa olacaktır inşallah daha yeni doğdu birkaç ufak problemle karşılaşabiliriz bu çok normal Rabbim büyük dert vermesin inşallah sen de annesi olarak hep pozitif ol bebeğin yanına girdiğinde en azından ve bol bol sütünü sağ dua et Allahın izniyle hepimiz bebeklerimize sağlıkla kavuşacağız hiç geçemeyecek gibi geliyor bi parçan orda sen evde çok değişik bir psikoloji Rabbim yardım etsin 🤲🏻🥺