Bulutlarda benim tansiyon sorunum olmadığı için aklıma bile gelmedi tansiyon yüksekliği ben hareketlerini hissetmiyorum diye gittim tansiyon 17 ye çıkmış bebeğin gelişimi durmuş o gün birşey de yiyemedim o yüzden başım ağrıyor falan diye düşündüm bulanık görme şiddetli baş ağrısı ışığa karşı hassasiyetim vardı genelde bunlar varsa gidin yanlış yönlendirmek istemem sizi ama en önemli tansiyon yüksekliği doktorum 13 çıkınca hemen gel demişti
Bende de protein kaçağı çıkmıştı size yatış vermedi mi doktorunuz önemli diye biliyorum