Meryemdd ya araya girmiş gibi oluyorum ama ben e-nabizdan hiçbir şeyini takip edemiyorum. Aradim da daha önce sağlık Bakanlığı’nı, yönlendirdiler vs ama yine de çözülmedi durum. Ne tahlil ne bir şey… Doktorumuza sordum, sağlık bakanlığına bildiriyoruz her şeyi, bilgi işlem ile bir görüşülsün dedi hemsiresine ama hala aynı enabiz… Sizin başta böyle bir sorun oldu mu sistemde?