2020 yılında 28 haftalık doğdu(gebelik zehirlemesi)oğlum 52 gün küvezde kaldı 2kg olunca 35.hafta dolunca çıktık pandemiye denk geldiği için emziremedim hiç süt sağdım götürdüm toplamda 2 defa falan gördüm hep fotograf istiyordum çok şükür hayatta 5 yaşına girecek şimdi tekrar hamileyim 28.haftayız içimde yine aynı korkular var riskli gebelik olarak takipteyim dualarınızı beklerim 🥰