Aysel3351 dml33 yaa gerçekten zaman cok hızlı geçiyor anlamıyorum ama bir yandanda oğluşuma kavusmak için sabırsızlanıyorum 🙂🙏🏻🙏🏻 Hazırlıklarınn bittimi ?
dml33 Aysel3351 yok yarisini bile tamamlamadim besik aldik sadece.bide hastane icin cocuga gerekli seyler alindi bu pazar bide yarin biseyler alicz cocugu tamamlasm daha sira kendime gelick 😊😊
dml33 Aysel3351 esim hic sevmiyo ya alisverisi internetten aliodm hep pazar gunu tamamlariZ diyo bugun sagolsn 😊😊bana kalsa biterdi
tugcesakir33 dml33 ayyy dr bile şaşirdi net gösterdi tam yüzünü çok tatlıydi hatta dr foto bile aldı hersey yolunda gibi 920 gr olmuş şeker yüklemesi yaptırcam birde protein testi 2 hafta sonra çağırdı 20 si sen denk getirebilirsin inşşş
tugcesakir33 dml33 profil yaptım bak cnm 😊küçük kızımla gittik hediyesini çok beğendi foto cekıldı kızımla insta koyacam dedi 😍😍
dml33 tugcesakir33 yarin gidicem bnde bakalim.ne zaman vericek randevuyu 😊masallah ne guzel cikmis gostermis yüzünü
Umutbatum tugcesakir33 su hastanesi dilek hanım canım arada city hospital Günhan beye de gidiyorum sırf resim için 😂
Mommi Umutbatum Dilek hanım nasıl acaba memnun musunuz,ben başka şehirde çalıştığım için son 3 hafta gidicem Mersin’e,su hastanesinde Doğum ücretleri nasıl acaba
Umutbatum tugcesakir33 ya veriyor ama Günhan bey daha net cıkartıyor 😂 iki doktor da fayda var ama canım dün gittim rahim agzı kısalmış 4 mm idi şimdi 2.5 mm olmuş doktorlar 2 3 hafta daha içinde tutmaya bak diyorlsr ben tutuyorum da oğlan durmuyor 😂 yarın da dilek hanıma gidicem bakalım o ne dicek
tugcesakir33 Umutbatum dilek cty hospıtal mi cnm Başka dr a git bence az kalmış saglıkla kavus prensine