tugcesakir33 dml33 ya tansiyonum daha iyi arada yükselıyor kuzum bişey soracam sana benım ağzım sürekli kuruyor acaba şeker olabilr mi ki sen nasılsın
dml33 tugcesakir33 sekerde oluyoms kuruluk bndede oluyo bazen annem seker hastasi ondada olurdu aclik tokluk baktir olmadi bi evde olcum cihazi falan varsa kayinvalidenin falan onunla bi ölç iyim bnde valla bu aralar uyumak istiorm hep 😊😊
tugcesakir33 dml33 uyu valla be güzel 😊benim randevu Çarşamba olmazsa söylerim dr a hediyem geldi foto atayim kuzum
tugcesakir33 dml33 şefaf kutuda markası yazıyor acınca resimde yok yazi onun dişinda çok beğendim sence nasıl çikolata
dml33 tugcesakir33 cok guzel olmus valla ben cok begendim 😊bnde doguma bisey almayi dusunuyorm bulamiorm esimde cicek al diyo
tugcesakir33 dml33 ben kızımda ordan yaptırırdım isimli çok güzel di görüntüsü de tadi da gene yaptırcam inşş
dml33 tugcesakir33 bnde ordan yaptircm herkes ordan yaptiriyo genelde zaten dogum icin cikolata baska bisey dağıtmayı dusunuyomsn
dml33 tugcesakir33 cnm bisey sorucm sana pek mersini bilmedigim icin city hospital eski belediye tarafinda kumas satan biyer var mi 😊😊
tugcesakir33 dml33 var cnm Bursa kumaş Pazar’ı var Migros’un karsında birde harmonın alt kısmı sırf kumaş çok güzel kumaşlar varı
dml33 Aysel3351 benim 71 gun kaldi iyi gidiyo cok sukur 90lara dustuysn zaman hemen gecer valla dun gibi 99 olduğum gunu hatirliorm 😊😊
Aysel3351 dml33 yaa gerçekten zaman cok hızlı geçiyor anlamıyorum ama bir yandanda oğluşuma kavusmak için sabırsızlanıyorum 🙂🙏🏻🙏🏻 Hazırlıklarınn bittimi ?