[silindi] bende 45 50 günde bir görüyorum adet gebelik istiyorum ama hsg isteniyor bende çektirmek istemiyorum çünkü benim problemim belli tembellik daha önce kimyasal yaşadım çünkü yârın farklı bir doktora gidip adetliyken yaptığım hormon testini 45 50 günde bir âdet gördüğümü ve artık gebelik için ilaca başlamk istediğimi söyleyeceğim yazar mı sizce yoksa o da hsg mi der🥹