[silindi] mother2 şimdi de kullanabilirsin aslınada duphaston gebelik varsa da tutunmasını sağlar yokada adet olursun
snmdzdg16 İnofolic combi ile kaldım 2 hamileliğimdede kullanmaya başlarken 3 kutu alıyordum 2. Kutuya geçtiğimde hamile kaldığımı öğrendim benim doktorum günde bir önerdi birde ben kilo verdim tabi oda çok etkili pcosta
[silindi] snmdzdg16 ben bu aylar çok zayıflamışım normalde çok kilolu değilimdir zaten Ben 2. Kutuyuda aldırayım en iyisi günde 2 tane içiyorum reçetede öyle yazıyordu ya