0Berfin0 [silindi] bunun boyunu uzatmışlar 😂 biraz topaktı benim kullandığım da. Ben günde bir kullanmıştım vitamin sonuçta sende ister iki kullan ister bir
0Berfin0 [silindi] o ay hamile kaldım bunun mu faydası oldu bi önceki ay gonol f kullanmıştım onun mu faydası oldu bilmem. İnşallah sana da şifa verir 🌸
[silindi] mother2 doktor mu size 3 ay kullan dedi yoksa siz kendiniz mi kullanıyorsunuz Acaba bende mi 3 ay kullanmalıyım ☹️🙄
mother2 [silindi] kizz yok doktor bana düzenli kullan ömür boyu kullanabilirsin dedi yani ben başlayalı 3 ay oldu artık devam edicem ömür boyu adet duzenlemsi için bide gebe kalırsam bırakırım her halde
Altin23 [silindi] bende de pcos var. Bu ilacı il kkez görüyorum ne için kullanacaksın? Adet olabilmek için ben hep cyclo progynova ya da tarlusal kullanmıştım
[silindi] Altin23 adet olmak için değil de adetlerim 19 günde bir falan oluyor bide çocuk istediğim için takviye folikasit karışimi bişey Rahim filmine kadar icicem herhalde bana da ilk defa yazdı
sinemmmmmmmmmmm Kızlar ben her ay düzenli adet oluyorum eşimin de bir sıkıntısı yok doktor sadece inci dizilimi var demişti ben de bunu kullansam mi bı faydasını görür müyüm acaba
sinemmmmmmmmmmm [silindi] pcos belirtileri yok adetlerim düzenli kıllanma falan yok sadece inci dizizlimi var dedi vitamin verdi diyet yap dedi
[silindi] mother2 hm anladm canım duphaston kullandın mi hiç oda bebek olursa tutunmasını sağlıyor bebek yoksada adetinin sökülmesini sagliyor
[silindi] penbe_karisi bende pek umutlu değilim zaten rahim filmi falan cekicez Sende de mi pcos var asko