Mervekaram22 Gulkiz22 canım ben 69 kilo ile hamile kalıp 93 kiloyla doğuma girdim😂😂 çevremdeki aptaların bana ne yaşattığını bilemezsin sen kimseye takılma doğumdan sonra bir güzel verirsin 👍
Gulkiz22 Mervekaram22 ya kimi kilo yakışmış deyip moral veriyor kimi de şişmişsin 😂 kızım da anne sen şişko musun artık diyor 😂
Eliffbaby Elaozkan tam olarak sizinle aynı kiloyla başlayıp bitirdim. Bir hafta sonra 6 kilo vermiştim bakalım daha ne kadar vereceğim ama 15 kilo versem çok iyi olur gerçekten
Elaozkan Eliffbaby hiç dikkat etmediğim halde verdim hoşaf vs çok tükettim o halde bu kadar gitti muhtemelen sizde verirsiniz
esmaa535353 Gulkiz22 sizin neden zorunlu sezeryan benim ikisi sezeryanda bide bunda plesenta akreata teşhisi koyuldu riskli dediler inşallah sağlıkla afiyetle kavusuruz
Fatmanur12345 Gulkiz22 74 kiloyla hamile kaldım 86 kiloyla doğuma gittim doğumdan sonra 82 kiloydum ve kalıcı oldu bende sonra spor diyet fln bebem 6 aylık oldu 63 kiloyum
Fatmanur12345 Fatmanur12345 kızlar tabi ben doğumdan sonra katı beslendim sıvı değil tektim ağrıdan vs yemek yapamiyordum yakindan pogaca vs aliyordum o yüzden veremedim kiloya çok takmayın doğumdan sonra gider keyfini çıkarın
Nsrin Gulkiz22 benim de ilk gebeliğim 65 ile hamile kaldım şuan 86yım 39+3 haftasındayim..bebeğimin de gelesi yok günlük kilo alıyorum resmen.90 ile doğururum gibi geliyor..şimdiden zayiflamayı kafaya taktım 😭😭
beyzaakartal bizzocone takma kız bir şey olmaz ben geçen ay sadece 1 kilo almıştım alırsan da doğumdan sonra verirsin ya nolcak ben saldım gitti artık yeter ki sağlıkla doğsun artık gün sayıyorum resmen 😅
Sezensezen1 Daisyy000 ay bende aynıyım ya 25 haftalık ve 10 kilodan fazla aldım siz kaç kilo ile hamile kaldınız
beyzaakartal bizzocone ben korkudan aylar önce korsemi aldım hazır ettim doğumdan sonra doktor izin verdiği gibi kullanmaya başlıcam inşallah onunda faydası olur bi 10 kg versem yine okeyim ben
bizzocone beyzaakartal ben de alıcam korse Bilmiyorum tartıya çıkınca kötü hissediyorum bir de sürekli daha bu ne ki daha kilo alacaksın diyorlar İyice modum düşüyor
Hllylkc Bende 54 le hamile kaldım 61’im şuanda çok dikkat ediyorum fazla kilo almamak için umarım başarabilirim
beyzaakartal bizzocone yemeyince de bebek kilo almaz gibi geliyor bana vicdan azabı çekiyorum 😅 doğumdan sonra 6-7 kilo gidiyor diyolar zaten
hrycky Merhaba hanımlar 13 hsftalık hamileyim ama 5/6kg civarında aldım sizce normal mi yoksa ben dikkat etmiyor muyum anlamadım çok hareket etmiyorum nasıl bir yol izlemeliyim yardım eder misiniz
katlav hrycky 15.haftanın orasındayım sadece 1buçuk kilo aldım. Günde en az 10 bin adım atmaya çalışıyorum. Aynı zamanda da yiyemiyorum sanırım 😔 benim problemim bu. Çok zayıf biri değilim hedefim de doğuma kadar maksimum 12 kg almak 🙏🏻
Hllylkc hrycky Biraz dikkat etsen iyi olur sanki 16 haftamda doktorum 3 kilo aldım diye çok kızmıştı 1 kilo almak yeterli falan demişti Düzenli ve sağlıklı beslen paketli gıdalardan karbonhidrattan uzak dur