tahamommy Meralinmucizesi hepimiz kolaylıkla atlatalım bacımm, herkeste nişan gelmiyormuş sancın artarsa git sende bekleme
NoName_ tahamommy yok hayır ilk gün şeffaf iki gün sarı geldi kahve hiç gelmedi üçüncü hiç içinde ince kırmızılık vardı 🥹
momica @tahamommy heyecanla bekliyorum sendeki gelişmeleri 🥹 inş bi avazda kolayca sağlıkla kucaklaşırsın bebeğinle ne durumdasın acaba nasılsınnn
momica [silindi] anlaştık 😆💕 zaten yazıcam tecrübesizlere yardımcı olur belki diye çok bir şey kalmadı @tahamommy bi dogursun da ins sıra bize geliyo
Hlya6547 mrs_mert suni sanci çok kötü diyorlar sizin nasil gecti bende hastaneye yattim az once suni sanci vereceklermis
mrs_mert Hlya6547 hiç korkmayın. Ben kendi sancımı bilmiyorum direkt suni sancı bağlandı. Nstde çıkıyordu ama ben hissetmiyordum. Sürekli dua ettim okudum. Kendinize bedeninize güvenin. İnşallah çok kolay sağlıklı bi doğum olur ❤️