12245 tahamommy bende ilk gebelikte bel ağrısı sonra eve süpürge makinası at sancılar artı ertesi gün sabah gitim yatış yapmışlardı
dnee Kızlar bende yarın 40 oluyorum 2 gün önce nişan geldi sarı sümüksü ondan başka belirtim de yok dua edin bende bir avazda birden sağlıkla doğurayım hepimiz sağlıcakla kavuşalım inşallah
annelikyolculugumm Bol bol dinlenmeye çalış 🌸 egzersiz yap dinlen başka bir şey yapma vücudunda direnç kalsın. Kuzenim yeni doğum yaptı tek tavsiyesi bu 😁 son gün kendini çok yormuş uyumamış hiç doğuma gidince ıkınamadım çok yorgundum hiç halim yoktu dedi
tahamommy annelikyolculugumm teşekkür ederiim bugün öyle yapacağım bel ağrısıyla uyanıyorum ama gün için de düzene giren sancılar yok hiç 🥲 artık ne zaman gelicekse 🥹
tahamommy Kbrrr002 38 i bitirmek iyi olur tabi ki ama tabi bebiş hazırsa gelmek için elinden geleni yapar, hazır değilse de sen ne yaparsan yap gelmez
Yagizelifnur Sarı sümüksü uzun akıntı nişan mı ? Belim de çok ağrıyor giriyor çıkıyor ağrı en son açıklığım başlamıştı acaba ilerledi mi çok merak ediyorum
Kbrrr002 Yagizelifnur 32. haftadan beri bir santim açıklığım var şu an 37 artı üçüm Hala açıklığım aynı
Burnosunn_annesi tahamommy benim de nişanım geldi 3 gün olmadan doğum oldu darısı başına hayırlı kolay bir doğumun olsun♥️
tahamommy kelebek921_ erkeğe benziyor bence ama bu posta atmak nerden aklına geldi bağdaştıramadım 😅🤣
tahamommy Thirtyynovember ay deme kızz öyle kaçıncı haftadasın 🥹 benim bugünde geldi yine beyazımsı bence açılma oluyor diye düşünüyorum hareketlerle desteklemem lazım