tahamommy benim de 27 ağustosta nişanım geldi 30 ağustosta doğurdum 🥰
Doktorumda nişan geldikten 48 saat sonra doğum gerçekleşecek demişti nişan sonrası ne sancı ne ağrı sızı bir şey yoktu koltukta otururken ayağa kalkmamla suyum patladı evde 2 saat sonra sancılarım başladı gittim 4 cm olmuştum bilr sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥰❤️