nilsumm 36+3 olduk 🎀40 haftayı doldurursa 14 Ekimde gelecek ama inşallah daha erken gelir. Çok heyecanlıyım😍hastane için çikolata yaptırmadım hala, tarih de net değil normal doğum olacağı için. Önceden alsam erir diye yaptırmadım. Kızlar siz ne zaman yaptıracaksınız ya da yaptırdınız?