nilsumm Eyllullu Ayy nee güzel ismi 😍 sağlıcakla gelsin inşallah bazı bebekler 40 haftayı beklemiyor😅
humeyramom nilsumm 35 haftalık olduk 7 ekime sezeryan için gün aldık bakalım heyecanlıyız hayırlısı olsun İnşallah 🥰
Gmzexx nilsumm 34+4 de biz olduk az kaldı ve ikinci olmasına rağmen bir korku endişe heyecan var anlatamam 😂 daha hiç bir hazırlık yapmadım 🙈😂
Afra3405 nilsumm aramızda 1 gün var 35+3 sezeryan günüme artık bugünü saymıyorum 17 gün kaldı heyecanla sona yaklaşıyoruz Rabbim hepimize sağ salim kolaylıkla kucağımıza almayı nasıp eylesin inşaAllah 🤲🏻🌺🩷
nilsumm Afra3405 Amin inşallah 🙏🏻 canım sanırım biz aynı zamanda doğuracağız benimde sezeryan ya 37 yada 38 haftada doktor sezeryan alırız dedi
Dilaraatlass Afra3405 aslında 10.10 istiyordum ama beklemeyebilir dedi doktorum ☹️ burçlara da takılmam ama terazi yükselen akrep olacak çok zıt geliyor kulağa 😞
Rozerinnn6301 Hizliveofkeli ben 34 haftalığım bana 29 elini verdi net tarih olarak erken beklenti mi sizinki acaba
Hizliveofkeli Rozerinnn6301 yok sezaryen olacak 38-39 hafta aralığında yapıldığı için biz 29 Ekim istedik tarih yaklaştığında netleştireceğiz durumlara göre. Sizin 29 Ekim 40 haftanın dolduğu tarihtir muhtemelen.