Miniginannesiiii1111 nilsumm 32+2 Ekim sonu Kasım başı gibi sezeryan Allah izin verirse inşallah sağ salim 🥰
Hizliveofkeli Rozerinnn6301 yok sezaryen olacak 38-39 hafta aralığında yapıldığı için biz 29 Ekim istedik tarih yaklaştığında netleştireceğiz durumlara göre. Sizin 29 Ekim 40 haftanın dolduğu tarihtir muhtemelen.
kelebekmum nilsumm 34+4 haftalığız 14 veya 15 ekime sezeryan günü verdi hangisini istiyorsanız dedi bakalım 🩵🩵
agacall nilsumm merhaba 35+6 dan selamlar🌸 sizin de akşam saatleri vajinada elektrik çarpması gibi ağrılarınız oluyor mu kızlar?
agacall nilsumm hayırlı olsun bizde 35+6’yız oğlumuzun adı Atlas olacak inşallah, abisinin adı Dünya🌸
S-nur1 Hizliveofkeli Aa aynıyız benimde sezeryan olacak henüz tarihi belli değil ama galiba kasımı bulmaz bende eğer seçme durumum olursa 29 Ekim düşünüyorum 🌼
sevgidolubiranne minismom annesininincitanesi Aşkolar bizim günler aynı Ekim sonu mu gelecek kuzular yani 😍
minismom sevgidolubiranne ekim sonu kasım bası gibi bekleniyo iste normal olcagı icin 10 15 gun erken yada gec olabilir canım 😊 kızımın tahmini dogum tarihi 28 ocaktı 10 gun once 18 ocakta geldi bu 40 ı doldurabilirde hic belli olmaz 😀 seninde normal bekleniyo dimi
annesininincitanesi sevgidolubiranne Benim içimde hep 20-25 Ekim gibi doğacak hissi var aşkım ama doktor normali bekleyeceğimiz için olumsuz bişey olmazsa 40’a kadar beklerim dedi 40’a kadar beklersek 3 Kasım görünüyor 🥹♥️
BCNU @nilsumm biz de 36+4 haftalık olduk. Tam tarih almadık ama 1-6 Ekim arası olur demişti doktor. Sezeryan olacak. Burada güzel deneyimleri okumak iyi gelse de sezeryandan korkmuyor değilim 😕