GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi ben oldum aşkım tam 40 . Günde 5 6 gün falan sürdü kızım da da 40 ım çıkmadan olmuştum
Deleted33000 Burnosunn_annesi canım benim kanamam baya uzun sürdü zaten doğumdan sonra nerden baksan iki haftadır temizim daha olmadım ayın 3 ünde smear test sonucum çıkacak
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom ya senin erken oluyor demek ki benim ilkinde 6 ay sonra şimdi bunda da dünden beri hafif lekelenmem var sanki ne kadar erken olsa bu kadar iyi şişim halen de ya kilo veremedim bir türlü 🙄
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi daha sabah oturup ağladım kızımda gelmiş bana sarılıyor öpüyor öyle yapınca dahada ağladım tövbe yarebbim 🥲😂
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom sorma ya ben de vicdan azabı çekiyorum zaten abisi bizi yoruyor kuzum ya 🥺😂
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Evet kuzum içiyor, içmese memeyle açlığı zaptedilcek gibi değil çığlık kıyamet ağlıyor zaten doğru düzgün emdiği yok mecbur mama veriyorum.
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom iyi yapıyosun canım en azından süreç geçene kadar mama ağırlıklı gıdıcez heralde kilo kaybı da olmasın bebişlerde
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi belkide adete dönecek aşkım erken olmak iyi diyorlar şişkinlik açısından falan ben ikisinde de erken oldum karnım yine aynı yav😂😂 bende kilo vermiştim 10 kilo 83 ten 73 buçuğa düşmüştüm evime geldim 4 kilo almışım 🤣🤣
GirlandBoy_Mom Deleted33000 insan bazen kendini yalnız hissediyor tükenmiş gibi sonra anne olduğum aklıma geliyor kalk ayağa diyorum🥲
Deleted33000 Burnosunn_annesi normal galiba canım burda okuyorum aylarca olmayan varmış ben ilk iki çocukta da erken olmuştum ama bunda nasıl olacak beklemedeyim bende