GirlandBoy_Mom Deleted33000 insan bazen kendini yalnız hissediyor tükenmiş gibi sonra anne olduğum aklıma geliyor kalk ayağa diyorum🥲
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet o bebeklerin de sana bana ihtiyacı var bu şekilde düşünürsen daha rahat olur kafan canım rabbim ayırmasın bizleri yavrularımız dan
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi yaradı valla kendime depresyona vurmuştum köyde 😂😂 evet aşkım insanın kendi düzeni evi farklı ben şuan temizlik yapmasam veya yemek kim bana ne diyecek eşim asla bu konular için tartışma yapmaz bilir beni çünkü
Deleted33000 Burnosunn_annesi normal galiba canım burda okuyorum aylarca olmayan varmış ben ilk iki çocukta da erken olmuştum ama bunda nasıl olacak beklemedeyim bende
Burnosunn_annesi Deleted33000 Aynen kuzum benim de ilkinde 6 ay sonra oldu yani çok erken olması ya da geç olması fark etmiyor ama bugün olunca sorayım dedim 😊
GirlandBoy_Mom Deleted33000 öyle motive oluyorum canım zaten en azından ikisi beraber büyüyor zor ama ileride iyiki diyicem biliyorum
Deleted33000 Burnosunn_annesi ne güzel koz hemen olduysan doğum kiloları varsa şişkinliği gider boylece
GirlandBoy_Mom Meriveannesi calpol var canım evde 2 tane çocuk olunca her türlü ağrı kesici çocuk için
Melissayda @Burnosunn_annesi urnosunn_annesi ben oldum aşkom haziranda doğum yaptım ağustosta olmuştum şu an ikinci regl oluşum
Burnosunn_annesi Melissayda herkeste aynı olmuyor demkki bebeğim benimde dünden karnım ağrıyor lekelenmem var ama
Deleted33000 Burnosunn_annesi bende bu sabah kalktım lekeleniyorum belki adete döner ama bende rahimde yara gibi bişey olduğu için belki de onla ilgilidir adet değildir
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet canım birden iki arkadaşın olacaklar aşkım senin yaş kaçtı unuttum🤭🤭🤭
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom çok şükür aşkım evet ya Allah kimseye muhtaç etmesin Ben de öyle vallahi her zamanki gibi işlerim yetişmiyor yapacak bir şey yok
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi amin kuzum bende öyleyim yetişmiyor 5 de kalktık ne yaptın dersen anca çocukları doyurdum uzandım başka bişey yapmadım
Deleted33000 GirlandBoy_Mom oy oy tam prenses zamanindasin kız benim yaşıma gelince çok çok rahatlicaksin emin ol aşkım