kartanesi___ Papatya05_ Papatya05_ Hayırlı olsun canım💖bakalım ben de 2 saat sonra kesin sonucu alırım inşallah 😅
Ipek0z Papatya05_ ay ben de 17+3teyim 🥹 16da gittim iki kez cinsiyeti tam göremediler ama kıza benzettiler, öğrendin mi seninkinin cinsiyeti neymiş😍
Papatya05_ Ipek0z ben daha bugün gittim 12.haftada kıza benzetti tahmini o yönde olmuştu özellikle 17. Hafta içinde gideyim görünür diye düşündüm bugün öğrendim kız 🌸💕
Ipek0z Papatya05_ ayda bir gidiyorum şu an önümüzdeki kontrol 6 ekimde gidicem inşallah netleşir cinsiyeti çok heyecanlıyım🌸
Papatya05_ Ipek0z benim doktorum detaylıya git bana gelmene gerek yok dedi bende 17 ekimde detaylıya randövü aldım oraya gideceğim
yurdgul Papatya05_ gözünüz aydın. Bende 17+6 haftadayım. 16 haftada banada kız dedi. Sağlıcakla gelsin inşallah prensesler. Detaylı ultrason ne zaman yapılacak söyledimi size.
Papatya05_ yurdgul canım maşallah hepimize doktorum bana 17 ekimde gidebilirsin dedi randövü oluşturdum siz ne zaman gideceksiniz
yurdgul Papatya05_ banada 22. Haftada gel dedi daha randevu almadım. Sağlık ocağından aradılar hiç seni tetanoz aşısı için
Elifinizz5461 Papatya05_ Bende 15+3 haftalık oldum. Haftaya pazartesi günü doktor randevum var. Belki doktorumuz cinsiyet için tahminde bulunabilir sabırla ve merakla bekliyorum ya heyecanlıyım bir taraftan 🥰